Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowe nowości :)


Dzień dobry! Emotikon smile

Przyznać muszę, że od wczoraj jestem happy i dla moich Czytelników mam niespodziankę.

 Emotikon heart Zapowiadałam już, że przygotowuję drugie wydanie mojej książki, która ukazała się w 2010 roku, jako II część mojego debiutu "Tylko nie życz mi spełnienia marzeń". Obie przeżywają swój renesans...
Prezentuję dziś projekt okładki, jaki otrzymałam - Wykonawcy serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu "Druga pora życia czyli jak zab
ija się miłość" będzie u mnie do nabycia.
Skromnie dodam, że na podstawie tych dwóch książek, w kwietniu 2011 roku zostałam przyjęta do Związku Literatów Polskich. Ktoś, kiedyś zapytał: "a co Ci to daje, Haniu?" Odpowiedziałam - nic, prócz zadowolenia i serca pełnego satysfakcji.
Pomyślnego dnia, Kochani! 



Emotikon heart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty