Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

piątek, 7 września 2012

Recenzja...

Dużo się ostatnio, tu i ówdzie mówiło i pisało, o mojej Wizie do Nowego Jorku,

a wczoraj dowiedziałam się, że pani Magdalena Paź na swoim blogu zamieściła bardzo udaną, szczerą recenzję dotyczącą moich dwóch pierwszych książek:

TYLKO NIE ŻYCZ MI SPEŁNIENIA MARZEŃ i

DRUGA PORA ŻYCIA - CZYLI JAK ZABIJA SIĘ MIŁOŚĆ.

 

Recenzentce e-booki dostarczyło wydawnictwo www.e-bookowo.pl , za co bardzo dziękuję.

Pani Magdalenie - za wnikliwą ocenę ponowne serdeczności!


http://uzaleznionaodczytania.blogspot.com/2012/08/tylko-nie-zycz-mi-spenienia-marzen.html


PS. Wszystkie moje książki w wersji e-booka i papierowej są do nabycia w wyd. www.e-bookowo.pl 

                                                                               
                                                                Anna Strzelec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty