Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

niedziela, 17 stycznia 2016

Świat kręci się wokół... mojej Sagi :) 2



Oto druga wypowiedź konkursowa mojej Czytelniczki. 

Sercem z Anglii pisana... Grażynko, wierzę, że tak jest, po deszczu zawsze wychodzi słońce... 


"Doprawdy moja decyzja nie była łatwa i spędziłam trochę czasu zastanawiając się jaka powinna być moja odpowiedź. Wszystkie cztery częścią są wspaniale!!! Jednak po przemyśleniach skłaniam się ku "Wiza do Nowego Jorku"...To właśnie tutaj zachodzą konkretne zmiany w życiu Leonii...rozczarowania i pozytywne zmiany w życiu...myślę, że jest to po części związane z tym, że podejmuje ryzykowną decyzję, by być z Wiktorem, a on okazuje się słabym człowiekiem...rzucona w nieznany świat, jakoś jednak sobie radzi...udowadnia ,że jest silną kobietą.  Los jej sprzyja , stają na jej drodze ludzie którzy jej pomagają i ... spotyka prawdziwą  miłość i szczęście... Która kobieta nie marzy o tym???  No, może tylko ta, która już to wszystko ma...
Teraz odpowiedź na pytanie -które wydarzenie mnie rozbawiło....
Będzie to dowcip,  który opowiedział Frank o papugach i płatnej ich miłości.... i to jedno słowo zaskrzeczane przez Charliego... które rozładowało całe napięcie . Było wiele momentów, które mnie wzruszyły..., ale dwa szczególnie mnie: ..."Okno z widokiem na Prowansję " i fragment kiedy do Nowego Jorku przylatuje Iwonka z córeczkami i ich powitanie na lotnisku..."Akwarele i lawendy" ... Leonia spostrzega Jeremiego nieprzytomnego, leżącego po wypadku i niepewność, co będzie dalej!!!! W "Marysia wnuczka Leonii", kiedy Marysia rodzi Melanię… Takie moje wybory są chyba spowodowane moim własnym doświadczeniem życiowym ... przeciwności losu czynią nas silniejszymi...bywa , że po złych dniach przychodzą lepsze, a nawet wspaniałe... Anno, Twoja saga pozwala mi wierzyć , że tak jest!"

Pozdrawiam Grażyna Kowalówka


PS. Te rubinowe serduszka dostałam od Grażynki na Fb. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty