Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

sobota, 2 stycznia 2016

*****


Witajcie w nowym 2016 roku! 
Emotikon smile Emotikon heart
W odpowiedzi na pytania czytelników, którzy w ostatnich dniach minionego roku wstąpili do mojego Fanclubu, podaję link, dzięki któremu można odwiedzić moją stronę w wyd. www.e-bookowo.pl, a tam różności, które dotychczas, literacko popełniłam.
Zapraszam! 
https://www.e-bookowo.pl/nasi-autorzy/anna-strzelec.html

Emotikon griwrzucam link do wydawnictwa, a na nim, różności, które dotychczas, literacko popełniłam

A więc: życzcie mi spełnienia marzeń i już!
Ślicznego dnia Wszystkim! 
 Anna Strzelec
....................................................

Emotikon heart

2 komentarze:

  1. Jaka radosna, uśmiechnięta i szczęśliwa w otoczeniu Swojej Twórczości!
    I tak dalej Ci życzę w Nowym Roczku Hanno Anno!!
    Szczęścia i zadowolenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj noworocznie - Krystynko Pellegrinko :) Dziękuję! Zdrowia i wielu radości wśród przyrody i dalszej kreatywności życzę! :)

      Usuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty