Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

niedziela, 17 stycznia 2016

Świat się kręci wokół... mojej Sagi :)


    Kochani, tak się złożyło, że w konkursie wzięły udział same Czytelniczki... chociaż słyszałam kiedyś, że panowie też moje książki czytają. Może jest im trudniej zebrać myśli i wypowiedzieć się na piśmie?
Nic to! :) Wczoraj minął termin, a z konkursowych wypowiedzi wybrałam sześć Pań:


Danuta Sochacka, Grażyna Kowalówka, Marlena Kuriata, Małgorzata Kozioł, Ewa Klejewska i Małgorzata Niewiada.


Odpowiedzi napływały do mnie mailowo, czytałam nawet ze wzruszeniem i coraz cieplej mi na sercu... Bardzo Wam za wszystkie nadesłane refleksje dziękuję i pozwolę je sobie na moim blogu opublikować! 


1)

Jeśli konkurs, to i obiecane nagrody, prawda? I podjęłam dziś decyzję:
nie będzie przyznawania miejsc, wszystkie moje Drogie będziecie nagrodzone!!! Wysyłam już od poniedziałku Emotikon smile
Pierwszą nadesłała Danusia z Webster (USA ) - Danuta Sochacka , która w swojej wypowiedzi wzięła pod uwagę całokształt, czyli sześć moich książek. Nijak nie wchodzi mi jej kompozycja na blog, żeby była dla Was czytelna, więc będzie tutaj!!!
Danusiu kochana - jestem wzruszona! 

Klikając, przechodzimy do publikacji na facebooku. Zapraszam! :)
Emotikon heart


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty