Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

poniedziałek, 4 stycznia 2016



Drodzy Czytelnicy! 


    Przypominam  o konkursie

Emotikon smiledla tych, którzy przeczytali całość 

mojej nowojorsko- prowansalskiej sagi:


Wiza do Nowego Jorku

Okno z widokiem na Prowansję

Akwarele i lawendy

Marysia wnuczka Leonii 




Zadanie konkursowe jest następujące:

Wyraź pisemnie swoją opinię - 

1/ KTÓRA CZĘŚĆ NOWOJORSKO - PROWANSALSKIEJ

SAGI PODOBAŁA CI SIĘ NAJBARDZIEJ?

2/ JAKIE WYDARZENIA WZRUSZYŁY CIĘ 

I ROZBAWIŁY?


Podpisane imieniem i nazwiskiem odpowiedzi 

proszę

przysyłać do 15 stycznia nowego roku, 

w komentarzach na moim blogu, 

lub mailowo: strzelec-anna@wp.pl

Autorzy ( autorki ) najciekawszych odpowiedzi

otrzymają 

nagrody książkowe i niespodzianki! 

Czekam więc, zapraszam! :)

Anna Strzelec

4 komentarze:

  1. Myśle,myślę,bo wybór trudny..Jeszcze nie zdradzę tajemnicy,która część sagi podoba mi się najbardziej.. Do 15 mam czas...ha,ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci! Podobno już wysłałaś mailowo... Biegnę czytać!!!

      Usuń
  2. Witaj Aniu w Nowym Roku:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka i wszelkiej pomyślności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Morgano! Wzajemne serdeczności przesyłam!
      :)

      Usuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty