Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

wtorek, 19 lutego 2013

Wieczór autorski!


Miło mi jest poinformować, że dostałam oficjalne potwierdzenie od pani Katarzyny Dettlaff-Lubiejewskiej - kierowniczki Filii nr 14 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego ul. Opolska, 80-395 Gdańsk-Przymorze.
Tam też, 28 lutego (czwartek) o godz. 17.00
 odbędzie się moje kolejne spotkanie autorskie.

Serdecznie zapraszam :)

Anna Strzelec
 


1 komentarz:

  1. Bardzo mi żal Pani Anno, ale z drugiego końca Polski nie dojadę... :(
    Życzę wielu słuchaczy i wiernych czytelników!
    Agniecha P. :)

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty