Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

sobota, 6 kwietnia 2013

Weekendowo...

 
 
 
Pięknie na dziś i jutro...
 
a kto znajdzie chwilkę, tego zapraszam do obejrzenia i wysłuchania;
moje 6 minut w studio TVP, live i sporo emocji... :)
 

http://www.tvp.pl/gorzow-wielkopolski/kultura-rozrywka-i-religia/telepopoludnie/wideo/05042013-cz-1/10644709

 
PS.Reklamy nieuniknione, ale bez mojego udziału :)
.........................................................................

 

 
 

5 komentarzy:

  1. Przyznany Wiktor w kategorii osobowość telewizyjna czeka do odbioru w Gdańsku. Pozdrawiam.Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój "Aniele", ależ mnie uhonorowałaś :)
      Dziękuję! "Niech no tylko zakwitną jabłonie"...

      Usuń
  2. Jakie emocje? Całkiem spokojnie, z uśmiechem na ustach i gracją sobie poradziłaś Haniu. Luz blues i bąbelki.
    Piękne foty dołączasz do postów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała Hania... ;-) super...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli Wy tak uważacie... no to cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty