Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

sobota, 18 maja 2013

Z cyklu: spotkania z czytelnikami...

 
 
Moje spotkanie z czytelnikami odbyło się w mile położonej, niedużej miejscowości, w woj.lubuskim - przepełnionej w bieżącym maju zapachem bzu i konwalii. W bibliotece mieszczącej się w nowoczesnym i obszernie zagospodarowanym wnętrzu, które służy nie tylko do typowego wypożyczania książek, lecz odbywają się tam również spotkania z interesującymi ludźmi w dziedzinie kultury i sztuki oraz pozalekcyjne zajęcia dla dzieci. 
Zapamiętam serdeczność, z jaką zostałam przyjęta i duże zainteresowanie moją twórczością, które to towarzyszyły rozmowom z przemiłymi członkiniami Dyskusyjnego Klubu Książki.
Przy kawie i domowym, pysznym cieście spędziłam najprzyjemniejsze, z moich dotychczasowych spotkań autorskich.
 
 
Podziękowania i serdeczne wyrazy uznania kieruję do pań: kierowniczki GBP - pani Jolanty Solińskiej, Małgorzaty Taraszewskiej i Doroty Gawrońskiej za przygotowanie spotkania z wyjątkową perfekcyjnością i oprawą plastyczną, a uczestnikom - słuchaczom za przybycie i zainteresowanie tematami, jakie poruszam w moich książkach.
Życzę również dalszych sukcesów w kreatywnej pracy w dziedzinie szerzenia kultury i sztuki w tej sympatycznej, krzeszyńskiej okolicy.

     Anna Strzelec

PS. Pamiątkowe fotki z naszego spotkania - już wkrótce.

........................................................................................ 


21.V. 2013 Otrzymałam i wklejam na potwierdzenie, że tak było fajnie, a fotorelacja szczególnie dla tych czytelników, z którymi nie spotykam się na facebooku. 


 
 


 
 
 




 
..........................................................

 


3 komentarze:

  1. Pani Aniu, jak ja zazdroszczę takich spotkań z Panią! Pozdrawiam serdecznie i ponownie w Bieszczady zapraszam!!! Agniecha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa,ciasto na biało-zielonym obrusie, majowe kwiaty, uściski, przyjazna atmosfera -to wszystko dokumentują zdjęcia. Piękne spotkanie! Szkoda, że mnie na nim nie było. Pozdrawiam Mary

    OdpowiedzUsuń
  3. Mary! :) Oczywiście - również bardzo żałuję...
    Serdeczności weekendowe dla Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty