Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

wtorek, 29 października 2013

Kilka zdań od mojej czytelniczki...

 Pani Anno,

  jak dla mnie jest to jednak wspaniałe, profesjonalne studium egocentryzmu kobiecego (chociaż egocentryzm moim zdaniem jest cechą przynależną rodzajowi męskiemu).

Jest w tym wiele ironii, drobnych złośliwostek i dowcipu, a także
 erudycji. Jeżeli jednak miałyby to być książki autobiograficzne to stawia Pani siebie w dość przedziwnym świetle... Ale tak naprawdę odebrałam to jako dobrą fikcję literacką, naturalnie wspartą własnymi obserwacjami i doświadczeniami. Co Pani na takie podsumowanie?
Dodam, że przeczytałam wszystkie Pani książki jednym tchem.

Pozdrawiam, Joanna.

....................................................................................................

Co ja, autorka na to?  "W dość przedziwnym świetle..."
Znów temat do dyskusji na blogu?

I co WY, na to?


Anna Strzelec


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty