Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

czwartek, 11 grudnia 2014


 Dzień dobry!


Zaglądających na mój blog przepraszam i obiecuję sukcesywnie nadrobić zaległości, bo działo się, oj działo! :) 

Mój "Przyjaciel po piórze" - Jerzy Rostkowski też szykuje obszerną fotorelację 

z XXIII Targów Książki Historycznej, które odbyły się pod koniec listopada

 w Warszawie, w Zamku Królewskim - w Pasażu Kubickiego. 

Będzie też relacja z cudownego spotkania w Coffie Karma, znajdującej się przy Pl. Zbawiciela...

 Cierpliwości, będzie!

 
Tymczasem, bo czas pędzi jak szalony, szykowałam prezentowe moje propozycje dla Was pod choinkę... kto chciałby skorzystać, może obdarować - 

serdecznie zapraszam! 


W dziedzinie poezji: polecam tomik przepięknych wierszy mojego kolegi "po piórze" - Adama - Adam Kuchta " W śnie jesieni zaplątani". Poezja przepełniona miłością i radością płynącą z posiadania życia rodzinnego. Pisałam już o niej w moim poście z dnia, zobaczcie : 

 http://annastrzelec-drugaporazycia.blogspot.com/2013/10/recenzja.html#links


Mój ostatni tomik wierszy: "Jeszcze raz w podróż", nie tylko o miłości, ale przede wszystkim oraz poprzedni "Gdziekolwiek jesteś... dialogi liryczne" - wspólne wydanie. kto lubi poezję - wydanie e-bookowe na czytniki jest dostępne w wyd. e- bookowo.pl 

Wersja papierowe - do nabycia u mnie i w wyd. Miniatura w Krakowie oraz w księgarni B. Prusa w W-wie, na Krakowskim Przedmieściu. 







                                                  
   
                                                                                   

Oraz serdecznie polecam Wam moje nowojorsko-prowansalskie trio, słoneczne i pachnące, akurat na naszą porę roku, aby się przenieść myślami i marzeniami, razem z bohaterami "Wizy do Nowego Jorku", "Oknem z widokiem na Prowansję", "Akwarelami lawendami" przeżyć radości, smutki i euforię codziennego życia...
A to Wam gwarantuję! :) 







Wszystkie tytuły, a  także i inne moich książek są do nabycia do nabycia w wydawnictwie:



Wasza Anna Strzelec 

2 komentarze:

  1. Haniu, zaniedbujesz bloga ale rozumiem, że pierwszeństwo ma real. I cieszę się, że działo się, oj działo :-) Każdemu to czego pragnie i potrzebuje. Mnie cisza na skraju, Tobie gwar wielbicieli i bywanie. Serdeczności przesyłam.
    Po raz któryś czytam Twoje autobiografie, za każdym razem odkrywając coś nowego za każdym zakrętem strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś znów! Bardzo się cieszę! Krysiu, bywanie jest czasem konieczne, choć męczące... Moja Ty odkrywczyni :) A cóż Ty tam znalazłaś? Chętnie posłucham... Dużo wzajemnych serdeczności tez przesyłam.

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty