Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

wtorek, 14 sierpnia 2012


 

                     Lato nam upływa, przez palce czas przecieka... prawie z przestrachem zauważyłam, że zakwitły mimozy, a przecież one są zwiastunami... Nie, nie wymówię.  Niech pozostanie jeszcze długo - ciepło i słonecznie...

Poza tym, u mnie prywatnie jest sporo zajęć i zamieszania: w rodzinie oraz między przyjaciółmi. Nawet porządnego postu nie mam czasu napisać. Wybaczcie. Jeden z ostatnich, nurtujących tematów znów ujęła pani Beata Pawlikowska na żółtej karteczce, którą poniżej wklejam. Coś w tym jest...

Ode mnie z dedykacją dla B. i nie tylko :) 


            

                                                        

                                    ***                    

6 komentarzy:

  1. Te żółte karteczki też mnie wzruszają i nadają myślom kierunek na cały dzień :) A mimozy... no cóż, chciałoby się rzec, że to niemożliwe już, ale z drugiej strony pięknie, że są :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło, że jesteś Vi!
      Bardzo dziękuję i serdeczności przesyłam na następne, świąteczne dni :)

      Usuń
  2. Ten wpis "świąteczne dni", mnie obudził. Wiem, że wczoraj było 13-tego, ale zupełnie do mnie nie docierało, że już jest 15-tego! A takie miałam plany!!!
    Sama już nie wiem, co powinnam ratować z tych planów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim swój świąteczny nastrój i trochę dobrego jedzonka dla rodziny :)!

      Usuń
  3. ..ukoić samotnośc duszy,która tkwi od dziecka...trudne przedsięwzięcie...Ale kto nie gra..ten nigdy nie ma szans na wygraną..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczera prawda. Nie musi to być ruletka, choć życie często ją przypomina... łódkę kolorową w szuwarach wydarzeń znaleźć i wiosłować zawzięcie do celu...
      Pozdrawiam :)

      Usuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty