Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

środa, 25 listopada 2015

Ogłoszenie!!!


DZIEŃ DOBRY 
Emotikon smile Emotikon heart
Mam problem!!!... Emotikon frown Emotikon frown Facebook, internet podobno potrafią wiele...
Otóż: w miniony wtorek 17 listopada, w MC Donaldzie, dworzec Warszawa Centralna, ok. południa rozmawiałam przy kawie z bardzo sympatyczną, młodą osobą, panią Sylwią z małej miejscowości k./Przemyśla. Nasza dość długa pogawędka dotyczyła jej spraw rodzinnych, a moich doświadczeń życiowych i pisarstwa. Przy pożegnaniu dałam jej moją wizytówkę, a ona zapisała mi swój adres na serwetce. Obiecałam podarować jedną z moich książek! W czym problem?
ZAPODZIAŁAM GDZIEŚ SERWETKĘ z ADRESEM PANI SYLWII!
Bardzo mi przykro z tego powodu i jeśli: odwiedziła już mój profil, lub zapisała się ponownie na Fb, bardzo proszę o kontakt! Sylwio! Emotikon smile
Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie problemów i zdrowia dla syneczka! Emotikon heart

3 komentarze:

  1. Wyjaśniło się pomyślnie1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy z Antosiem Pani Aniu!:-) miło, że ktoś przypadkowo spotkany i poznany pamięta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Sylwio! Bardzo się cieszę! Znalazłam serwetkę z zapisanym Pani adresem i dlatego napisałam, że wyjaśniło się pomyślnie :) Pozdrawiam serdecznie, zapraszam na Fb, a ja, jutro wysyłam obiecaną książkę do Pani. Pozdrawiam,buziaczek dla Antosia! :*

      Usuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty