Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

wtorek, 1 grudnia 2015

~~~~~~



  Kilkanaście zdań o mnie...


Zostaną umieszczone na rewersie okładki "Marysi", czyli ostatniej mojej książki 

"Marysia wnuczka Leonii"  

Wczoraj skończyłam ją pisać i wysłałam do wydawnictwa, z którym od lat współpracuję. Znajdzie się w tym roku pod choinką i - mam nadzieję - ucieszy moich czytelników.


A o mnie tak napisano...

Anna Strzelec – pisarka, poetka i publicystka, z wykształcenia – artysta plastyk.
Wieloletni pobyt w Niemczech dostarczył autorce inspiracji do napisania pierwszej książki pt. Tylko nie życz mi spełnienia marzeń, która została przyjęta z dużym zainteresowaniem ze strony recenzentów i czytelników. W krótkim czasie, w ślad za nią ukazał się dalszy ciąg opisanej historii z życia polskich emigrantów: Druga pora życia czyli  jak zabija się miłość.
Pobyt w NY stał się inspiracją do napisania następnych książek. Wiza do Nowego Jorku i Okno z widokiem na Prowansję to powieści o uczuciach, podróżach i rozstaniach, namiętności, przesłaniach z zaświatów, zdradzie i wybaczeniu, a przede wszystkim o niewyczerpanej nadziei.
Czytelnikom, którzy pokochali: Jeremiego – ichtiologa z Prowansji, Leonię – pisarkę, córkę Iwonę i jej dwie, pełne szalonych pomysłów córeczki oraz kilku nowych, niemniej kreatywnych bohaterów – Autorka, wiosną 2014  zaprezentowała trzecią część nowojorsko - prowansalskiej sagi, pt. Akwarele i lawendy.
Jak potoczyły się ich dalsze losy? Czy Maria Dąbrowska miała rację, pisząc: Ani różnica poglądów ani różnica wieku, nic w ogóle nie może być powodem zerwania wielkiej miłości. Nic, prócz jej braku. A czy miłość może być silniejsza od śmierci?
W grudniu 2015 wydana Marysia wnuczka Leonii  to czwarta i ostatnia część nowojorsko – prowansalskiej sagi. Czytelnik poznając historię Marysi, będzie musiał zmierzyć się z trudnymi wyborami bohaterki, jej pierwszym romansem i będzie świadkiem psychologicznego studium przemiany młodej dziewczyny w dojrzałą kobietę.
Anna Strzelec jest także autorką felietonów, recenzji, przeprowadzonych wywiadów z ludźmi literatury i sztuki oraz trzech tomików wierszy: Miłość niejedno ma imię, Cóż wiemy o miłości, Jeszcze raz w podróż... i współautorką tomiku: Gdziekolwiek jesteś… dialogi liryczne. Dwa ostatnie zostały wydane w krakowskim wydawnictwie Miniatura, w latach 2013–2014. W przygotowaniu zbiór wszystkich wierszy autorki.
 Publikuje w miesięczniku: Libertas Miesięcznik Ludzi Wolnych. Od kwietnia 2011 jest członkiem Związku Literatów Polskich.



6 komentarzy:

  1. Cieszę się Aniu.Sukces książki gwarantowany. Wszyscy czytelnicy niecierpliwie czekali. Fajny prezent pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sukcesie, jeszcze nie wspomnę, nie zapeszajmy :) Ale cieszę się również, że dotrzymałam obietnicy. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Brawo!! to wielka chwila dla Autora.... gdy "rodzi" się kolejne dziecko! Książka.. W tym przypadku - zwieńczenie sagi rodzinnej.. mam nadzieję, że szczęśliwe? Gratuluję najserdeczniej!! Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko przed Wami, moimi drogimi Czytelniczkami :)
    Gratulacje przyjmę, gdy przeczytacie i podzielicie się refleksjami, OK? Pozdrawiam równie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz zdrowia, miłości i przyjaźni, dobrze jest też mieć kochającą rodzinę, a taką Marysia miała. Dzięki pomocy i zrozumieniu najbliższych łatwiej jej było wyjść z zawirowań życiowych. Jednak, gdyby nie szlachetny młodzieniec... ( nie powiem kto) , życie jej nie miałoby blasku. Wierzcie mi, jest to subtelna, piękna opowieść, do przeczytania której zachęcam szczerze. Autorkę pozdrawiam i gratuluję kolejnej książki. Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O la, la, Mary! Aż się zarumieniłam z radości... Bardzo, bardzo Ci dziękuję i wierzę, że podobne rodziny, jak ta, którą wykreowałam istnieją wśród nas! Serdeczności wiele przesyłam!

      Usuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty