Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

sobota, 4 czerwca 2016

A W CZERWCU...


Zaraz na początku miesiąca zdarzyło się nam ( to znaczy mnie i mojemu kotu ) coś bardzo przyjemnego!

Dostałam następujący post mailowy:

Szanowna Pani Anno,
z okazji urodzin naszego Miesięcznika, już po raz ósmy przygotowaliśmy
małe podsumowanie:
http://www.libertas.pl/osmy_rok_miesiecznika_libertas_podsu…
Przy okazji tej rocznicy chciałbym Pani serdecznie podziękować za wkład, a
ponadto pogratulować, ponieważ jeden z Pani tekstów znalazł się w
pierwszej 10 najbardziej popularnych.
Gratuluję serdecznie i oczywiście czekam na kolejne artykuły!
Pozdrawiam
Witold Wieszczek
LIBERTAS.PL
Miesiecznik Ludzi Wolnych
www.libertas.pl
Zapytacie pewnie, a co ma KOT z tą wiadomością wspólnego? 
Ano ma! Wyjaśnienie poniżej i zapraszamy do poczytania! :) 
http://www.libertas.pl/felinoterapia_coz_to_takiego.html 
Anna Strzelec-Schutz

2 komentarze:

  1. Dzień dobry - gratuluję i cieszę się Twoją popularnością i oczywiście kocurka - pozdrawiam - Ewa z Warmii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję Ewuniu i pozdrawiam wzajemnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty