Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

sobota, 4 czerwca 2016

Witajcie w czerwcu! :)


Po zapowiedziach i plakatach, krótkie relacje dla moich Czytelników.


Prawie tydzień w podróży... przygód i wrażeń, z których powinien zostać napisany felieton, zamiast krótkiej tutaj notatki... ale nie omieszkam, bo brak właściwej informacji na dworcach PKP, mogła doprowadzić niejednego pasażera do wściekłości, a dzieci do płaczu...
Ale ad rem: Spotkanie autorskie w Konstancinie - Jeziornej przebiegło bardzo sympatyczne! Okolica jest przepiękna i bardzo żałowaliśmy, że czasu było tak niewiele. Tutaj serdeczne podziękowania dla AgnieszkiAgnieszka Podolecka, która dwoiła się i troiła, żebyśmy byli z Jerzym zadowoleni. Przybyli nam nowi miłośnicy naszych książek, którym zawsze chętnie je podpisujemy. Jerzy dzielił się ze słuchaczami swoją przebogatą wiedzą historyczną i na dużym ekranie obejrzeliśmy ponownie nasze wystąpienie w TV Republika dotyczące promocji Jego Muszkieterów. Na nasze spotkanie przybyła także kuzynka jednej z bohaterek - Muszkieterek, pani Christine Skarbek. Ponieważ mieszka na stałe w USA, historię swojej rodziny przedstawiła w języku angielskim. W zrozumieniu jej opowieści, spisanej i odczytanej z kilku kartek pomogła nam biegle tłumacząc Agnieszka Podolecka.
Następnie ja... rozgadałam się niesamowicie, o moich dwudziestu latach spędzonych na emigracji oraz inspiracjach do następnych książek i Jerzy stwierdził, że to był "mój" wieczór. 
Następnie ja... rozgadałam się niesamowicie, o moich dwudziestu latach spędzonych na emigracji oraz inspiracjach do następnych książek i Jerzy stwierdził, że to był "mój" wieczór. 
Wcale tak nie uważam, ale ogólnie było bardzo miło, a kto nie dotarł - to cóż... zawsze może nasze książeczki czytać.
A teraz kilka fotek dla Was!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty