Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

środa, 12 marca 2014



Drodzy Czytelnicy... Przyjaciele... 



I oto stało się - dzisiaj odebrałam przesyłkę z Krakowa.
Wydawnictwu MINIATURA serdecznie dziękuję za przepiękne wydanie ostatniego tomiku moich wierszy z uwzględnieniem mojego projektu wydania.


 
 
 Jak już wspominałam, wiersze wizualnie uzupełniają fotografie Paula Kubiak Photography, której za miłą współpracę ponownie dziękuję.
 
 
Tomik jest do nabycia w księgarni im. Bolesława Prusa w W-wie, na Krakowskim Przedmieściu, w wydawnictwie Miniatura w Krakowie ( wysyłkowo ), a także u mnie, oczywiście z autografem. ( annastrzelec1@onet.eu )
 

Anna Strzelec

 
 


 

5 komentarzy:

  1. Jaka to dobra wiadomość!! Kolejne wydanie Tomiku Poezji "Jeszcze raz w podróż..." tym razem papierowe i jakie śliczne!!! Gratuluję Haniu serdecznie kolejnego "dziecięcia".... Spieszę z zamówieniem i juz czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Ewuniu :) teraz będzie czas na kolejną prozę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję i ....również spieszę z zamówieniem..Okładka zapowiada ciekawe wnętrze tomiku. Pozdrawiam serdecznie
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczności i podziękowania! Zamówienia przyjęte :)
    Hania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to opłaciło się czekać :) ))) Już zaraz napiszę do Pani maila, pozdrawiam cieplutko!
    Agniecha.

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty