Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

środa, 5 marca 2014

Odważnie zmieszać się w tłumie...


"Każdy człowiek prędzej czy później wymyśla sobie historię,
która uważa za swoje życie"
                                               Max Frisch

***

Środa Popielcowa - moja wiara, nadzieja... miłość. 
Bardzo prywatne... nie muszę dotykać tematu. Daję Wam mój wiersz, który lubię. Zmieniłam kolor bloga, bo wewnętrznie jest mi jasno... radośnie.
Nie chcę publicznie umartwiać się, lecz w ciszy i z pokorą czekać na Zmartwychwstanie Pana.

  

Przechodniami jesteśmy…

zagubieni w tłumie
młodych beztroskich
starych kalekich
dziwnych...

Czasem zatrzymujemy się w czyimś życiu
czule i śmiesznie szukając ANTIDOTUM
drink doda odwagi... może tym razem...
tak się łatwiej zapomina
gdy czyjeś ręce gorące
usta łapczywe
oczy jak światełka w mroku
i kwiaty z łąki rosą orzeźwione...

A potem - znów plecak
po brzegi życiem wypełniony
pakuję z ufnością
odważnie zmieszam się w tłumie...

Idę -
plecak, kot w koszyku
latawiec jak wspomnienia
ciągnę za sobą na sznurku...
zielone światło?

Już
widzę cię w oddali
biegnę zdyszana – staję
gdy drogę zastępuje
mój własny Anioł Stróż…

     ***

Wiersz z tomiku  - Jeszcze raz w podróż -
ukaże się w wydawnictwie Miniatura w Krakowie.


Anna Strzelec

1 komentarz:

  1. Właśnie dziś dostałam wiadomość, że jest już w drodze do mnie... :)

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty