Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

wtorek, 8 grudnia 2015

Z radością zapraszam...



W tym tygodniu zostanie wydana wersja papierowa mojej najnowszej książki " Marysia wnuczka Leonii ". 
Dla zainteresowanych czytelników będę dysponować dodatkową ilością egzemplarzy. "Marysia" będzie dostępna ok. 15-tego, a ja mogę dla Was podpisać w domu tyle książek, ilu czytelników chce nowojorsko - prowansalską sagę Anny Strzelec czytać... i Wam, ze słodką niespodzianką przed świętami wysłać.


W wydawnictwie: e-bookowo.pl na mojej stronie znajdziecie wszystkie dotychczas wydane moje książki, także w wersji e-booka.


 https://www.e-bookowo.pl/nasi-autorzy/anna-strzelec.html



https://www.e-bookowo.pl/proza/marysia-wnuczka-leonii.html 

https://www.e-bookowo.pl/proza/marysia-wnuczka-leonii.html

Linki odnoszą się do wersji  e-booka, pdf, e-mobile oraz wersji papierowej.



Nowych Czytelników informuję, że "Marysia wnuczka Leonii" 
jest ostatnią częścią mojej nowojorsko-prowansalskiej sagi
 i polecam zapoznanie się z jej całością, aby zaspokoić swoją ciekawość, w myśl zasady: 
- A jaki był początek tej historii?  Zapraszam serdecznie! 








Anna Strzelec - Schuetz

2 komentarze:

  1. W mojej szufladzie,obok tapczanu..leżą wszystkie wydane dotąd części sagi...Od czasu do czasu,podczytuję fragmenty "Wizy do NY","Akwarele i lawendy" ,"Okno z widokiem na Prowansję" najbardziej ulubionej "Tylko nie życz mi spełnienia marzeń".....i czekam niecierpliwie na ostatnią opowieść o wspaniałej rodzince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jakże lubię, że lubisz, że czytasz, że żyjesz ich ( moim życiem...) Mam nadzieję, że treścią "Marysi" nie będziesz zawiedziona... A wiesz czego mi najbardziej żal? Że na farmę w Stony Brook już pojechać nie można...

      Usuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty