Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

niedziela, 22 kwietnia 2012

CZYTELNICY i SPOTKANIA...

        Chętnie dzielę się na blogu wrażeniami o których piszą moi czytelnicy. A oto kilka zdań z maila otrzymanego przez panią Krystynę z Bieszczad. Dotyczą one moich dwóch pierwszych książek;

Tylko nie życz mi spełnienia marzeń
i Druga pora życia czyli jak zabija się miłość.


Na ich podstawie, rok temu zostałam przyjęta do Związku Literatów Polskich.

" Skończyłam czytać obie po raz pierwszy, bo będę do nich wracać, dla mnie to zdecydowanie memuary i nie interesuje mnie ile w nich faktów a ile fikcji. Emocje są prawdziwe. Są dwa rodzaje książek obok których nie przechodzę obojętnie. Jedne to te egzotyczne: fascynujące podróże, odmienne losy, niezwykłe życiorysy. A drugie to te bliskie: kobiety w moim wieku, pogmatwane ale prawdopodobne życiorysy, siostrzane dusze. A Twoje książki mają jedno i drugie i dlatego czasem złościłam się na Ciebie, na Twoje wybory, wiedząc, że wkurzam się na siebie w Twoim lustrze. Dla mnie obie są optymistyczne i potwierdzają, że rzeczy nie zawsze są takie jak nam się wydaje. Pięknie piszesz a już wierszami jestem zachwycona, wplecione w prozę puentują delikatnie ważne momenty."

Pani Krystynie serdecznie dziękuję, a przy okazji

mojego dzisiejszego pisania z prawdziwą przyjemnością zawiadamiam, że nadchodzący maj będzie szczególnie bogaty w spotkania autorskie.

   11 maja w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej
im. Zbigniewa Herberta
w Gorzowie Wielkopolskim odbędzie się jednodniowy Kiermasz książek, oraz spotkanie z pisarzami i poetami Ziemi Lubuskiej i jej okolicy.

   17 maja w KLUBIE  MYŚLI TWÓRCZEJ " LAMUS "  promocja mojej ostatniej książki Wiza do Nowego Jorku wydanej przez gorzowskie Wydawnictwo Literackie Sonar przy współudziale ZLP Odziału w Gorzowie - Pegaz Lubuski oraz zbioru wierszy: Cóż wiemy o miłości - wydany przez www.e-bookowo.pl w wersji drukowanej.

  23 maja w Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie przedstawię mój dorobek literacki.

Mam nadzieję, że zdrowie nam dopisze i nic nie stanie na przeszkodzie spotkaniom, które dostarczają autorowi wiele satysfakcji.
                                                                                      Anna Strzelec



12 komentarzy:

  1. Cieszymy się i z przyjemnością powitamy Panią w Szczecinie! Pozdrawiamy - Barbara S. i Maria M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Odległe strony, ale czytelnicy z pewnością dopiszą- z serca Aniu tego życzę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Morgano, że od Ciebie do mnie tak daleko:( ... naprawdę :(
      Równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Brawo, brawo! Wiosna w pełni, skoro ruszasz Haniu w trasę! Trzymam kciuki, by wszystko się udało, by zdrowie dopisało, by mnóstwo zainteresowanych i życzliwych ludzi przychodziło na Spotkania, by kupowali Twoje książki, jednym słowem - z całego serca - powodzenia!
    Szkoda, że nie jest mi po drodze...PoZdrawam serdecznie! Ewa K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję Ewo podobnie, ale wierzę, że nasze drogi jeszcze się spotkają i to może już niedługo, chociaż z innej okazji? :-)
      Dużo serdeczności przesyłam!

      Usuń
  4. No....ruszyła lawina i zarówno jej jak i samej Hani już nic nie powstrzyma... i dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do programu dodaję Bibliotekę w Gdańsku - Zaspie, 25 maja :)

      Usuń
  5. Wspaniale.Widzę ,że wszystko zaczyna nabierać rozpędu. Życzę Ci wielu ciekawych spotkań,rozmów...setek autografów. Powodzenia i ..radosnych dni. Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie jesteś :) witam Cię tulipanowo - prawie majowo, na "nowym" ! Przesądna się jakaś zrobiłam więc nie podziękuję, ale dużo uścisków Ci na NY przesyłam ! Jak napisał ks.J.Twardowski o życiu: " gdy jest tylko dobrze, to niedobrze ". Więc niech się kręci moja karuzela raz w górę raz w dół, zgadzam się :-)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę z tych dobrych wieści, życzę powodzenia! JC
    www.tocoprawdziwe.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, wochenendowo serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Szkoda, że nie mam szansy uczestniczyć w jednym z takich spotkań:(Ale jeszcze dwa tygodnie i będę miała już książkę:)A to oznacza, że dołączę do dyskusji na jej temat. Spotkania na pewno będą udane, ale przede wszystkim to wielka frajda dla czytelników, gdy mogą porozmawiać z pisarką, bo jak czytałam na blogu komentarze, Pani książki są im bardzo bliskie, bo poruszają życiowe tematy. Trzymam kciuki i liczę na więcej! AMO.

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty