Moje motto pozostaje niezmienne: ZADOWOLENIE Z SIEBIE SAMEGO JEST POŁOWĄ NASZEGO SZCZĘŚCIA...

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Jeszcze raz wielkanocnie, jakżeby inaczej...

        

Kilka dni temu ukazał się w wersji drukowanej tomik moich wierszy pt. Cóż wiemy o miłości, wydany przez www.e-bookowo.pl ,  a że miłość niejedno ma imię, oprócz rozstań i powrotów oraz oceanów czułości, jest w nim też trochę wielkanocnie. Aby zamknąć świąteczną tematykę wyjmuję ze zbioru mój wiersz:
                      
                          



 Po Pasji...

         
          
              Jest cisza
              jedwabnie błękitna -
              hieny ironiczne już dawno odeszły -
              Biały całun przy skale powiewa,
              plamy krwi...
              woń gaju oliwnego
              z zapachem dzikiej róży
              wiatr miesza -
            
              A ja boso, kamienistą drogą
              pobiegnę z Magdaleną
              na spotkanie z Tobą
              prosząc Cię...
              - chociaż okruch -
              Twojej boskiej światłości.

6 komentarzy:

  1. Witasz nas Haniu na "nowym" śliczną poezją...Wiersz ks. Twardowskiego już skomplementowałam - Twój "Po Pasji" jest nie mniej poruszający. Myślę, że jeśli ludzie nie mieli czasu w te Święta na prawdziwie zmartwychwstaniowe refleksje, to tym wierszem im to jeszcze umożliwiasz. Pozdrawiam. Ewa K

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cieszy mnie przyjęcie przez Ciebie zaproszenia do nowego, blogowego wnętrza, a komentarz Twój- wprost uszczęśliwia. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Haniu, moja ulubiona pisarko !!!
    Nie mam slow podziwu dla Twoich talentow !
    Oczywiscie, ze czytalam ten Wiersz ! I nie tylko...
    Ale Ewka zrobila mi przepiekna niespodzianke na Wielkanoc, przyslala mi Tomik Twoich wierszy, "Coz wiemy o milosci..."
    Alez to r a r y t a s !!! Przesliczne wersy i roznorodne mysli... Ilez serca sie w nich wyczuwa!
    Dlatego lubie Twoje ksiazki, bo sa ciekawe, trafnie ujete tematy i mysli, przeplatane dowcipem, humorem i wzbogacone Twymi wlasnymi wierszami. Cos pieknego !!!
    Pozdrawiam serdecznie i zatapiam sie w dalsza lekture tych wierszy...
    ML

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wybrałaś blogspota na Twój nowy dom. Życzę, aby to miejsce przyniosło Ci wiele inspiracji i wielu nowych fanów Twojej twórczości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na odpowiednią chwilę,aby poczytać w spokoju i ciszy.Dzieki.D.

    OdpowiedzUsuń

DYSTRYBUCJA:

Moje książki można zamawiać mailowo pod adresem:
strzelec-anna@wp.pl

oraz: www.e-bookowo.pl - wersje ebooka i papierowe.

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty


Popularne posty

Popularne posty